Národní rada pro vzdělání je potřebná pro směřování financí a úpravu zastaralého systému

Rodí se v té naší české/moravské zemi velmi výjimečné děti.
Věnujme jim velkou pozornost a všímejme si jejich zájmů. Oni vnímají překvapivě svým čistým pohledem mnohé. A proto navrhujeme toto složení Národní rady pro vzdělávání.
Sledujeme vývoj ve formě a způsobu vzdělávání, ale stále se mnozí z pověřených snaží udržet status quo přežitého systému. Není dostatek změny pro zachycení talentů a darů každého jednoho člověka. Vše jde velmi pomalu a domnívám se, že to nestačí.
Změna nemůže čekat, až se vymění celá jedna generace.
Už více jak dvacet let jen mluvíme o změnách a každý další rok v září vstupuje do prvních třídy přibližně 100 tis dětí různého nadání a různých talentů. Tohoto malého člověka s otevřeným vnímáním a talenty pak v nastaveném systému měníme na univerzálního.
Mnozí rodiče, pokud mají možnost volí raději domácí vzdělávání a nebo pokud mají prostředky odchází do soukromých škol.
Přesto většina děti zůstává v hlavním vzdělávacím proudu a situace ve školách odráží i stav ve společenství.

Záleží vám na vašich dětech? Přesto je držíme stranou za zdmi skutečného života.
Tohle ale nemůže být už nadále cesta společenství vyspělých lidí s velkou historií, lidí ze země, která světu dala Svatého Václava, Karla IV., Jana Amose Komenského, Sigmunda Freuda jehož žákem byl Carl Gustav Jung, Antonína Dvořáka a mnohé další výjimečné lidi i Ottu Wichterleho a jiné české vynálezce https://www.kudyznudy.cz/aktuality/ceske-vynalezy-ktere-sokovaly-svet
Jen si představme, pokud by každý talent měl možnost se v člověku projevit, jak výjimeční lidé by měli možnost ovlivnit stav ve společenství. Jaké pozitivní změny by se projevily jen za pár desítek let.

Chcete sdílet příspěvek ?

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *