Sledujeme vývoj ve formě a způsobu vzdělávání, ale stále se mnozí z pověřených snaží udržet status quo přežitého systému. Není dostatek změny pro zachycení talentů a darů každého jednoho člověka. Vše jde velmi pomalu a domnívám se, že to nestačí. Změna nemůže čekat až vymění celá jedna generace. Už dvacet let jen mluvíme a každý rok vstupuje do prvních třídy přibližně 100 tis dětí různého nadání a různých talentů. Tohoto malého člověka v nastaveném systému měníme na univerzálního.
Tohle nemůže být už nadále cesta společenství vyspělých lidí s velkou historií, lidí ze země, která světu dala Svatého Václava, Karla IV., Jana Amose Komenského, Sigmunda Freuda jehož žákem byl Carl Gustav Jung, Antonína Dvořáka, Ottu Wichterleho a jiné české vynálezce https://www.kudyznudy.cz/aktuality/ceske-vynalezy-ktere-sokovaly-svet

Rodí se v té naší české/moravské zemi výjimečné děti. Věnujme jim velkou pozornost a všímejme si jejich zájmů. Oni vnímají překvapivě svým čistým pohledem mnohé. A proto navrhujeme toto složení Národní rady pro vzdělávání.

Chcete sdílet příspěvek ?